Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Την Πελοποννήσου το "γιοφύρι"

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για τον δρόμο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας

Μοιάζει με τον μύθο του γιοφυριού της Άρτας, μόνο που εδώ η θυσία είναι του κοσμάκη και όχι κάποιας κόρης. Είναι ο οδικός άξονας - θρύλος, αυτός της Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, που είχε προγραμματιστεί και μάλιστα είχαν γίνει και αρκετές μελέτες, από την περίοδο της δικτατορίας (1973), αλλά. Πόσοι και πόσοι πολιτικοί και κόμματα δεν το "έπαιξαν" προεκλογικά του΄το το χαρτί... Χρειάστηκαν 39 χρόνια (!!) για να καταφέρει το ελληνικό κράτος να ολοκληρώσει αυτόν το άξονα. Που ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί. Ας μην συζητήσουμε για τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί ούτε βεβαίως αν αυτό το αγαθό θα μπορούν να το απολαύσουν όλοι. Βεβαίως όχι διότι, το σπάταλο,

αναποτελεσματικό κράτος των "ημετέρων", φρόντισε να τοποθετήσει δίκτυο διοδίων τα τέλη των οποίων καθιστούν ασύμφορη τη χρήση το νέου οδικού άξονα από την συντριπτική πλειοψηφία των δοκιμαζόμενων Ελλήνων πολιτών δεν αντέχει και αυτό το κόστος. Έτσι, ουσιαστικά κατασκευάστηκε ένα έργο που το πλήρωσαν οι πολλοί αλλά δεν θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν!      


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε, την Τετάρτη, τη χρηματοδότηση ύψους 252 εκατ. ευρώ από τα διαρθρωτικά ταμεία για την κατασκευή αυτοκινητοδρόμου που θα διασχίζει την Πελοπόννησο (αποτελείται από τους κλάδους Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας και Λεύκτρων - Σπάρτης).

Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο έργο κατασκευής αυτοκινητοδρόμου που εγκρίνεται σε έναν μήνα, συνολικού κόστους 296 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των εθνικών και ιδιωτικών επενδύσεων, ενώ εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει 6.000 νέες θέσεις εργασίας κατά τη φάση κατασκευής.

Πρόκειται επίσης για ένα από τα 181 έργα προτεραιότητας που υπέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον περασμένο Νοέμβριο, προκειμένου να συμβάλει στην ταχύτερη επάνοδο στην ανάπτυξη στην Ελλάδα με πόρους από τα διαρθρωτικά ταμεία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου