Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ρουπακιώτης: Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν δεν τα έγραψα εγώ

Με αιχμηρές δηλώσεις επανήλθε σήμερα ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης, μετά την προαναγγελία για ρύθμιση που θα ακυρώνει τις δυσμενείς μνημονιακές διατάξεις για τους δικηγόρους. «Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν δεν τα έγραψα εγώ. Πείτε μου έναν υπουργό που έγραψε ο ίδιος τα μέτρα που υπέγραψε» δήλωσε. Το θέμα Ρουπακιώτη να το χειριστεί η κυβέρνηση, ήταν το σχόλιο του βουλευτή της ΝΔ Μάκη Βορίδη.

Μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ANT1 ο κ. Ρουπακιώτης τόνισε ότι αποδέχτηκε τη σύμβαση ως ανάγκη. «Δεν νιώθω, όμως, και την ανάγκη να κρατώ ένα θυμιατό και να γυρίζω γύρω-γύρω» είπε χαρακτηριστικά και τόνισε ότι «θα προσπαθήσουμε σιγά σιγά να βελτιώσουμε τη σύμβαση».
Και πρόσθεσε: «Η κυβέρνηση και οι υπουργοί δεν έπεσαν αμαχητί. Έδωσαν σκληρή μάχη, αλλά τα μέτρα μας τα επέβαλαν. Γιατί ντρεπόμαστε να το παραδεχτούμε;». 
Όσον αφορά στην επιλογή του για το Υπουργείο Δικαιοσύνης, ο κ. Ρουπακιώτης δεν κρύφτηκε λέγοντας πως τον πρότεινε "ένα κόμμα που ο πρόεδρός του είναι φίλος μου. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να αναπτύξω τις θέσεις μου", τονίζοντας πράλληλα πως «Εγώ δεν δένομαι σε καμία καρέκλα».

Ο κ. Ρουπακιώτης αρνήθηκε να απαντήσει εάν είχε επικοινωνία την Πέμπτη με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, Φώτη Κουβέλη.

Σε όσους τον κατηγορούν για συντεχνιακή λογική ο υπουργός απαντά ότι αναφέρθηκε όχι μόνο στους δικηγόρους, αλλά και στους σωφρονιστικούς υπαλλήλους. «Κάποιοι βρήκαν κάτι να αρπάξουν για να ταράξουν την κυβέρνηση» είπε.
Το θέμα Ρουπακιώτη να το χειριστεί η κυβέρνηση, ήταν το σχόλιο του βουλευτή της ΝΔ Μάκη Βορίδη, τονίζοντας ότι όποιος δεν πιστεύει τα μέτρα δεν πρέπει και να τα εισηγείται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου