Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Επιστρέφει τα ακίνητα στο Ελληνικό Δημόσιο η Αρετή Τσοχατζοπούλου


Eξελίξεις φέρνει στην υπόθεση του Άκη Τσοχατζόπουλου η απόφαση της κόρης του Αρετής να επιστρέψει στο Ελληνικό Δημόσιο όλα τα ακίνητα που αγόρασε με χρήματα του πατέρα της.

Η Αρετή Τσοχατζοπούλου, με επιστολή της στον ανακριτή, έκανε γνωστή την απόφασή της να εκχωρήσει στο Δημόσιο περιουσιακά στοιχεία που απέκτησε με χρήματα του πατέρα της Άκη Τσοχατζόπουλου.
Η επιστολή που απέστειλε στον ανακριτή αναφέρει τα εξής:

«Σε συνέχεια της από 26 Απριλίου 2012 απολογίας μου τονίζω έτι μία φορά ότι ουδέποτε προέβην εν γνώσει μου και με σκοπό βιοπορισμού μου σε πράξης νομιμοποίησης εσόδων προερχόμενων από εγκληματική δραστηριότητα του συγκατηγορούμενου πατρός μου Απόστολου - Αθανάσιου Τσοχατζόπουλου ή οιουδήποτε άλλου προσώπου.
Ωστόσο, με το βάρος της ευθύνης που φέρω ως θυγατέρα προσώπου το οποίο διαδραμάτισε πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημόσια ζωή της χώρας αυτής επί 25 συναπτά έτη, και με κάθε σεβασμό προς τους Έλληνες πολίτες, δηλώνω διά της παρούσης ότι εκχωρώ ανεγκλήτως και θέτω υπό τη διάθεση του ελληνικού Δημοσίου ευρισκόμενα στην κατοχή μου περιουσιακά στοιχεία τα οποία απεκτήθηκαν με χρήματα του πατρός μου και κρισιολογηθεί ότι προέρχονται εξ εγκληματικής δραστηριότητάς του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου