Ο "Μεγάλος Αδελφός" eCall θα τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα
Πάντα το πρόσχημα είναι η ασφάλειά μας, η υγεία μας, η άνεσή μας...
Με αυτόν τον τρόπο προωθείται η Παγκοσμιοποίηση που έχει θέσει στις υπηρεσίες της την τεχνολογία προκειμένου να μετατρέψει το πλανήτη σ'έναν τεράστιο "Big Brother" (Μεγάλο Αδελφό) όπου οι πάντες θα παρακολουθούμαστε και θα γνωρίζει "το κέντρο" ανά πάσα στιγμή που είμαστε και τι κάνουμε. Φοροκάρτες, τραπεζικές κάρτες, κινητά, δορυφόροι, υποδόρια τσιπάκια και τώρα το αυτοκίνητο. Με δεδομένο ότι η δημοκρατία έχει καταλυθεί, δηλαδή αποφασίζουν οι "εκπρόσωποι" χωρίς να προηγηθεί καθαρή συζήτηση με τους λαούς, οι εξελίξεις προδιαγράφονται εφιαλτικές, οργουελικές θα λέγαμε.
Έτσι λοιπόν, με νέο ψήφισμά του, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ζητά να εφοδιαστούν υποχρεωτικά τα αυτοκίνητα με την τεχνολογία eCall, η οποία ειδοποιεί αυτόματα τις υπηρεσίες διάσωσης σε περίπτωση τροχαίου. Το σύστημα εκτιμάται ότι θα έσωζε (είπαμε: πρόσχημα η ασφάλεια) 2.500 ζωές κάθε χρόνο, ωστόσο η εθελοντική εφαρμογή του από τις χώρες-μέλη της ΕΕ δεν έχει προχωρήσει.
Το σύστημα eCall, για το οποίο έχουν ήδη συμφωνηθεί κοινές ευρωπαϊκές προδιαγραφές, καλεί αυτόματα τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης «122». Ενημερώνει για τη θέση του οχήματος και μεταδίδει δεδομένα από τους αερόσακους και ειδικούς αισθητήρες πρόσκρουσης, ώστε να δίνει μια πρώτη εικόνα για τη φύση του ατυχήματος.
Παρόλο που το θέμα απασχολεί την ΕΕ εδώ και χρόνια, μόνο το 0,4% των αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά έχει εφοδιαστεί με το σύστημα.
«Εφόσον η εθελοντική εφαρμογή του έχει αποτύχει, καλούμε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προτείνει, το συντομότερο δυνατόν, νομοθετικά μέτρα που θα εξασφαλίζουν την υποχρεωτική εγκατάσταση ενός δημόσιου συστήματος eCall βασιζόμενο στο 112 μέχρι το 2015 σε όλα τα νέου τύπου αυτοκίνητα και σε όλα τα κράτη-μέλη» δήλωσαν οι εισηγητές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Το 2008 καταγράφηκαν στους ευρωπαϊκούς δρόμους πάνω από 1,2 εκατομμύρια δυστυχήματα, με 39.000 θανάτους και πάνω από 1,7 εκατ. τραυματισμούς.
Τα τροχαία ατυχήματα υπολογίζεται ότι επιβαρύνουν την οικονομία της ΕΕ με πάνω από 160 δισ. ευρώ ετησίως, ενώ το κόστος του eCall εκτιμάται ότι δεν θα υπερέβαιναν τα 100 ευρώ ανά αυτοκίνητο.
Η εφαρμογή του eCall απαιτεί την πλήρη συνεργασία της αυτοκινητοβιομηχανίας και του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, καθώς και των δημόσιων διοικήσεων όλων των χωρών της ΕΕ, οι οποίες οφείλουν να διασφαλίσουν ότι οι οικείες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης έχουν εξοπλιστεί κατάλληλα ώστε να διεκπεραιώνουν τέτοιου είδους κλήσεις.
Το σύστημα eCall, για το οποίο έχουν ήδη συμφωνηθεί κοινές ευρωπαϊκές προδιαγραφές, καλεί αυτόματα τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης «122». Ενημερώνει για τη θέση του οχήματος και μεταδίδει δεδομένα από τους αερόσακους και ειδικούς αισθητήρες πρόσκρουσης, ώστε να δίνει μια πρώτη εικόνα για τη φύση του ατυχήματος.
Παρόλο που το θέμα απασχολεί την ΕΕ εδώ και χρόνια, μόνο το 0,4% των αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά έχει εφοδιαστεί με το σύστημα.
«Εφόσον η εθελοντική εφαρμογή του έχει αποτύχει, καλούμε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προτείνει, το συντομότερο δυνατόν, νομοθετικά μέτρα που θα εξασφαλίζουν την υποχρεωτική εγκατάσταση ενός δημόσιου συστήματος eCall βασιζόμενο στο 112 μέχρι το 2015 σε όλα τα νέου τύπου αυτοκίνητα και σε όλα τα κράτη-μέλη» δήλωσαν οι εισηγητές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Το 2008 καταγράφηκαν στους ευρωπαϊκούς δρόμους πάνω από 1,2 εκατομμύρια δυστυχήματα, με 39.000 θανάτους και πάνω από 1,7 εκατ. τραυματισμούς.
Τα τροχαία ατυχήματα υπολογίζεται ότι επιβαρύνουν την οικονομία της ΕΕ με πάνω από 160 δισ. ευρώ ετησίως, ενώ το κόστος του eCall εκτιμάται ότι δεν θα υπερέβαιναν τα 100 ευρώ ανά αυτοκίνητο.
Η εφαρμογή του eCall απαιτεί την πλήρη συνεργασία της αυτοκινητοβιομηχανίας και του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, καθώς και των δημόσιων διοικήσεων όλων των χωρών της ΕΕ, οι οποίες οφείλουν να διασφαλίσουν ότι οι οικείες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης έχουν εξοπλιστεί κατάλληλα ώστε να διεκπεραιώνουν τέτοιου είδους κλήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου