Πολλές φορές ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έχει κατηγορηθεί για "βόλεμα" συμπατριωτών του μεσσηνίων, για παράδειγμα στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Αν αυτό ισχύει τότε απλούστατα αποδεικνύει ότι ο μεσσήνιος πολιτικός νοιάζεται μόνο για την εκλογική του πελατεία και όχι για την ουσία που είναι οι υποδομές που μπορούν να φέρουν την πολυπόθητη ανάπτυξη στον έναν εκ των δύο νοτιότερους νομούς της χερσαίας Ελλάδας. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τις σημερινές εξαγγελίες του υπουργού Ανάπτυξης για τις οδικές αρτηρίες της Ελλάδας.
Η Μεσσηνία εξακολουθεί να παραμένει στην β΄ ταχύτητα ανάπτυξης. Δεν είναι μόνο το τμήμα της Τσακώνας που δεν παραδίδεται. Είναι και η Ιόνια ή Ολυμπία Οδός που δεν θα φθάσει μέχρι την Μεσσηνία προκαλώντας σοβαρό πλήγμα στην Μεσσηνία με δεδομένο μάλιστα ότι διαθέτει την πιο σύγχρονη και ολοκληρωμένη τουριστική μονάδα της χώρας, την Cpsta Navarino την οποία στα λόγια εγκωμιάζεται από τους πολιτικούς στην πράξη όμως τίποτα! Ούτε έναν στοιχειωδώς ανεκτό και με ευρωπαϊκές προδιαγραφές δρόμο από την Καλαμάτα μέχρι την Πύλο (πατρίδα του πρωθυπουργού!) δεν έχουν αξιωθεί να φτιάξουν!
Κατά τα άλλα, "επανεκκίνηση" των έργων στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, τον ερχόμενο Απρίλιο, υπολογίζει το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων. Ο υπουργός, Κώστας Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής, Σταύρος Καλογιάννης, ανακοίνωσαν σήμερα ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαπραγμάτευση του υπουργείου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητοδρόμων και πως ξεκινά αμέσως το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης με τις δανείστριες τράπεζες και την Κομισιόν. «Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε θετικά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης.
Το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στα τέλη του Φεβρουαρίου και μέσα στον Απρίλιο θα ξαναρχίσουν οι εργασίες. Δεν θα γίνουν νέες συμβάσεις, ενώ θα παραμείνει και το ίδιο φυσικό έργο. Ωστόσο, για οικονομικούς λόγους, αλλά και επειδή προέκυψαν προβλήματα, τεχνικής φύσεως, αποφασίστηκε η Ολυμπία Οδός να φθάσει άμεσα μέχρι την Πάτρα, ενώ το υπόλοιπο περίπου 20% του έργου, μέχρι την Τσακώνα, θα μετατεθεί για δύο-τρία χρόνια μετά. Το ίδιο θα συμβεί και με τον Ε – 65, με το τμήμα Τρικάλων – Γρεβενών. Η ολοκλήρωσή του θα μετατεθεί για δύο – τρία χρόνια μετά. Ωστόσο, όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός, όλα τα τμήματα θα ολοκληρωθούν και δεν αλλάζει ο αρχικός σχεδιασμός του έργου. Επίσης, διευκρινίστηκε πως δεν αλλάζει η πολιτική των διοδίων, όπως έχει συμφωνηθεί.
Η Μεσσηνία εξακολουθεί να παραμένει στην β΄ ταχύτητα ανάπτυξης. Δεν είναι μόνο το τμήμα της Τσακώνας που δεν παραδίδεται. Είναι και η Ιόνια ή Ολυμπία Οδός που δεν θα φθάσει μέχρι την Μεσσηνία προκαλώντας σοβαρό πλήγμα στην Μεσσηνία με δεδομένο μάλιστα ότι διαθέτει την πιο σύγχρονη και ολοκληρωμένη τουριστική μονάδα της χώρας, την Cpsta Navarino την οποία στα λόγια εγκωμιάζεται από τους πολιτικούς στην πράξη όμως τίποτα! Ούτε έναν στοιχειωδώς ανεκτό και με ευρωπαϊκές προδιαγραφές δρόμο από την Καλαμάτα μέχρι την Πύλο (πατρίδα του πρωθυπουργού!) δεν έχουν αξιωθεί να φτιάξουν!
Κατά τα άλλα, "επανεκκίνηση" των έργων στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, τον ερχόμενο Απρίλιο, υπολογίζει το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων. Ο υπουργός, Κώστας Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής, Σταύρος Καλογιάννης, ανακοίνωσαν σήμερα ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαπραγμάτευση του υπουργείου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητοδρόμων και πως ξεκινά αμέσως το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης με τις δανείστριες τράπεζες και την Κομισιόν. «Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε θετικά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης.
Το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στα τέλη του Φεβρουαρίου και μέσα στον Απρίλιο θα ξαναρχίσουν οι εργασίες. Δεν θα γίνουν νέες συμβάσεις, ενώ θα παραμείνει και το ίδιο φυσικό έργο. Ωστόσο, για οικονομικούς λόγους, αλλά και επειδή προέκυψαν προβλήματα, τεχνικής φύσεως, αποφασίστηκε η Ολυμπία Οδός να φθάσει άμεσα μέχρι την Πάτρα, ενώ το υπόλοιπο περίπου 20% του έργου, μέχρι την Τσακώνα, θα μετατεθεί για δύο-τρία χρόνια μετά. Το ίδιο θα συμβεί και με τον Ε – 65, με το τμήμα Τρικάλων – Γρεβενών. Η ολοκλήρωσή του θα μετατεθεί για δύο – τρία χρόνια μετά. Ωστόσο, όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός, όλα τα τμήματα θα ολοκληρωθούν και δεν αλλάζει ο αρχικός σχεδιασμός του έργου. Επίσης, διευκρινίστηκε πως δεν αλλάζει η πολιτική των διοδίων, όπως έχει συμφωνηθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου