Ο τρόπος που διδάσκεται το μάθημα των θρησκευτικών στα ελληνικά σχολεία είναι επιεικώς απαράδεκτος και αντιεπιστημονικός. Ουσιαστικά, πρόκειται για πλύση εγκεφάλου μέσα από μύθους και ψέμματα. Για παράδειγμα, στο βιβλίο της Α΄Γυμνασίου το βιβλίο αφού εξηγεί τι ακριβώς είναι Αγία Γραφή ή Βίβλος, στη συνέχεια διατυπώνει το ερώτημα: "Ποια είναι η θέση της Βίβλου στον παγκόσμιο πολιτισμό;". Και απαντά:
"Όποιο μουσείο κι αν επισκεφτούμε στην Ελλάδα, στην Ευρώπη αλλά και σ’
όλο τον κόσμο, θα διαπιστώσουμε ότι πολλοί ζωγράφοι και γλύπτες έχουν εμπνευστεί από τις ιστορίες και τα πρόσωπα της Βίβλου. Το ίδιο ισχύει και για
άλλα είδη τέχνης: τη λογοτεχνία, τη μουσική, το θέατρο, τον κινηματογράφο. Η
μεγάλη επίδραση της Βίβλου στην τέχνη συνεχίζεται και στις μέρες μας. Πράγματι, δύσκολα μπορεί να βρεθεί κείμενο που εμπνέει τόσο βαθιά και τόσους
πολλούς καλλιτέχνες σε όλη την υφήλιο*!".
Δηλαδή, το βιβλίο μας λέει πως αν επισκεφθούμε τα μουσεία της Ακρόπολης, των Δελφών, του Άργους, της Κορίνθου, της Καλαμάτας κ.λπ. θα διαπιστώσουμε ότι "πολλοί ζωγράφοι και γλύπτες έχουν εμπνευστεί από τις ιστορίες και τα πρόσωπα της Βίβλου"!!! Δηλαδή, όταν ο Πραξιτέλης (μουσείο Ολυμπίας) δημιουργούσε τον Ερμή του είχε στο μυαλό τους νομάδες βοσκούς της Παλαιάς Διαθήκης που δεν γνώριζαν όχι μόνο τι είναι γλυπτική αλλά ούτε και το μάρμαρο!
Το ίδιο, μας λέει στη συνέχεια το απαράδεκτο βιβλίο,ισχύει και για τα λοιπά είδη τέχνης. Φυσικά και χωρίς να το ξεκαθαρίζει, μιλά για τον σύγχρονο κόσμο, όπως αυτός διαμορφώθηκε μετά την επικράτηση του ολετήρα χριστιανισμού. Αλλά δεν μας λέει πως αυτό αφορά μια μειοψηφία του συνόλου των κατοίκων της Γης και όχι την πλειοψηφία και άρα η έμπνευση αφορά μόνον όσους έχουν υποστεί την πλύση εγκεφάλου από την συγκεκριμένη θρησκεία - ιουδαϊκή αίρεση.
Και το κλου του βιβλίου:
"Όλα αυτά σημαίνουν ότι όποιος θέλει να κατανοήσει τη θρησκεία, τον πολιτισμό και την ιστορία της πατρίδας του, αλλά και πολλών χωρών του κόσμου,
χρειάζεται να γνωρίσει το συναρπαστικό* κόσμο της Αγίας Γραφής"!!! Δηλαδή, για να μάθουμε την ιστορία της Ελλάδας θα πρέπει να μάθουμε προηγουμένως την ιουδαϊκή παραμυθολογία. Την ίδια στιγμή τα Ελληνόπουλα ΔΕΝ διδάσκονται την Ελληνική Μυθολογία που, ουσιαστικά, είναι η κωδικοποιημένη διήγηση της επιστημονικής δημιουργίας και λειτουργίας του κόσμου και όχι ένα απλοϊκό παραμυθάκι για νομάδες τσοπαναραίους!
Και βγαίνουν μερικοί ρασοφόροι και λοιποί ακόλουθοι και σκίζοντας τα ιμάτιά τους θεατρικώς, φωνάζουν για... αντεθνική πολιτική στην περίπτωση που κοπεί από τα σχολειά αυτού του τύπου η πλύση εγκεφάλου!
Υπάρχουν πάρα πολλά που μπορούμε να επισημάνουμε σε όλα τα βιβλία των θρησκευτικών των ελληνικών σχολείων. Για τα οποία η... προοδευτική "σχολική κοινότητα" της δήθεν "δημόσιας δωρεάν Παιδείας" δεν βγάζει λέξη. Ο λόγοι προφανείς. Όπως προφανές είναι το χρέος όλων μας να εισέλθει, επιτέλους στα ελληνικά (που δεν διδάσκουν ελληνική Παιδεία!) σχολεία η αλήθεια, όχι του καθενός μα η επιστημονικά και ιστορικά ορθολογική αλήθεια. Για παράδειγμα, πώς είναι δυνατόν να μην διδάσκεται στα σχολεία η Ελληνική Νομαρχία; Πόσοι Έλληνες την έχουν διαβάσει και γιατί εξακολουθεί να παραμένει κρυμμένη από την πλειοψηφία του ελληνικού λαού;
ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ! ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΡΑΤΗΣΕ ΠΟΛΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λίγο θα μας πουν, ότι ο Μεγάλος Ελληνικός Πολιτισμός στηρίχθηκε πάνω στον χριστιανισμό. Αυτό δεν είναι παραμύθι, είναι Ανοσιούργημα! Είναι Τερατούργημα! Αγωνίζονται να κρατήσουν το κύρος τους, που φθίνει καθημερινά και υποπέπτουν σε ακόμα μεγαλύτερα λάθη. Το μεγαλύτερο από όλα είναι ο αθέμιτος ανταγωνισμός με ό,τι Σοφότερο, ό,τι Ανώτερο, ό,τι Ομορφότερο πέρασε από τον πλανήτη. Την Ελλάδα και τον Ελληνισμό! Λυπάμαι πολύ, αλλά αυτό, απλά, δεν γίνεται ... Δεν μπορείς να νικήσεις τον Ανώτερο! Όσο για τον Θεό, αυτός, δεν είναι με το μέρος τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγω τα ιδια πιστευω αλλα πες μου ποια ειναι η θρησκεια σου Θελω γρηγορη απαντηση Pleasee!!!???
ΑπάντησηΔιαγραφή