Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Διάλογοι-φωτιά των νονών της νύχτας

Συνομιλία για τη δολοφονία του Παν. Γυφτέα στην Καλαμάτα


Απειλές, ξυλοδαρμοί, εκβιασμοί, εκμετάλλευση γυναικών, εμπορία ναρκωτικών και όπλων, πλαστογραφία και ξέπλυμα χρήματος ήταν μερικές από τις δραστηριότητες των δύο πολυμελών εγκληματικών οργανώσεων που δρούσαν στη Νοτιοανατολική
Αττική και εξαρθρώθηκαν την περασμένη εβδομάδα από τις διωκτικές αρχές.


Η zougla.gr δημοσιεύει τους διαλόγους-φωτιά που λάμβαναν χώρα μεταξύ των μελών των οργανώσεων, που -σύμφωνα με το κατηγορητήριο- «πουλούσαν προστασία» σε μαγαζιά, εκβιάζοντας και απειλώντας επιχειρηματίες.

Ο «Τούρκος» και ο «Ψηλός»

Η αντίστροφη μέτρηση για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των συνολικά 15 κατηγορούμενων που απολογήθηκαν σε ανακριτή ξεκίνησε έπειτα από καταγγελία, η οποία έκανε λόγο για ομάδα εκβιαστών που δραστηριοποιούνταν στην περιοχή της Αρτέμιδας και εισέπραττε εκβιαστικά χρήματα. 

Η έρευνα της αστυνομίας καθώς και οι ηχογραφήσεις από το «θαυματουργό βαλιτσάκι» της Ε.Υ.Π. απέδειξαν ότι αρχηγός της πρώτης εγκληματικής οργάνωσης ήταν ο Φ. Κ., ο οποίος έφερε το ψευδώνυμο «Τούρκος» και είχε κατηγορηθεί κατά το παρελθόν για παρόμοιες πράξεις. Υπαρχηγοί της συμμορίας ήταν ο αδελφός του, Μ. Κ., και ο ανιψιός του, Χ. Κ..

Σε ό,τι αφορά στη δεύτερη εγκληματική οργάνωση, ως αρχηγός εμφανίζεται ο Θ. Κ. ή αλλιώς «Ψηλός», ο οποίος συχνά επικοινωνούσε με τα δύο αδέλφια που συγκροτούσαν την πρώτη οργάνωση, ενώ διατηρούσε και εταιρεία παροχής υπηρεσιών καθαρισμού, μέσω της οποίας «ξέπλενε» χρήμα. 

Ο... φιλικός διάλογος των αρχηγών

Ενδεικτικός του τρόπου δράσης των οργανώσεων καθώς και του συνωμοτικού τρόπου συνομιλίας είναι ο διάλογος που έλαβε χώρα μεταξύ του «Τούρκου» με έναν συγκατηγορούμενό του, εισπράκτορα της οργάνωσης με τα αρχικά Α.Κ..

Φ.Κ.: Να σου πω

Α.Κ.: Έλα

Φ.Κ.: Έχεις κανένα να πεταχτείτε στον Άγιο Στέφανο εκεί στο… (κατάστημα), στο χοντρό που έχει τα αυτοκίνητα να πας μαζί, να σας βγάλει και χαρτζιλίκι; Με ποιον άλλο θα πας;

Α.Κ.: Σε παίρνω σε πέντε λεπτά, για να βρω…

Φ.Κ.: Ο μόνος που έχει μείνει είναι ο Τ., αλλά αυτός μένει Πειραιά. Θα πρέπει να περιμένω μισή ώρα μέχρι να έρθει

Α.Κ.: Όχι, όχι, όχι

Φ.Κ.: Τι θες να κάνω; Πες μου

Α.Κ.: Δεν κάνει ρε, δεν κάνει. Δεν μ’ αρέσει

Φ.Κ.: Ε, πήγαινε μόνος σου με τον χοντρό

Α.Κ.: Πού είναι αυτός τώρα; 

Φ.Κ.: Στον Άγιο Στέφανο

Α.Κ.: Να σηκώσω χέρια ή όχι, άμα χρειαστεί; 

Φ.Κ.: Άμα χρειαστεί και τον δεις και αυτόν να παν να τον ακουμπήσουν, ναι. 

Ο «εισπράκτορας»

Εξίσου αποκαλυπτική είναι ακόμη μία συνομιλία μεταξύ του αρχηγού της δεύτερης εγκληματικής οργάνωσης, Θ. Κ., και ενός άλλου μέλους που εκτελούσε ρόλο εισπράκτορα. Ο Θ. Κ. εμφανίζεται ανυποχώρητος, πιέζοντας τον «εισπράκτορα» να πάρει τα «οφειλόμενα» με οποιονδήποτε τρόπο.

Εισπράκτορας: Έλα

Θ. Κ.: Και στο Κολωνάκι και στην Κηφισιά…

Εισπράκτορας: Ναι

Θ. Κ.: Θα πιέσεις να πάρεις λεφτά

Εισπράκτορας: Ε, το ξέρεις, αφού πάνε για κλείσιμο. Δεν… Το ξέρω θα… πιέζω. Πιέζω, ρε «ψηλέ», αλλά τι να κάνω; Να τους βάλω το μαχαίρι στον λαιμό;

Θ. Κ.: Τίποτα, πες εγώ, Σάββατο πες, θα έρθω να πάρω λεφτά από το ταμείο σας. Όχι τράπεζες και τέτοια. Και στείλε… Άμα είναι να στείλω τον τρελό να στηθεί εκεί, να πάρει λεφτά. Δεν υπάρχει «πάνε για κλείσιμο»

Η δολοφονία του επιχειρηματία

Το βαλιτσάκι της Ε.Υ.Π. κατέγραψε και άκρως ενδιαφέρουσες συνομιλίες που αφορούσαν στη δολοφονία του επιχειρηματία Παναγιώτη Γυφτέα, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 28 Φεβρουαρίου του 2011 στην Καλαμάτα. Ο αρχηγός της οργάνωσης ακούγεται να λέει ότι τη δολοφονία του Μεσσήνιου επιχειρηματία πιθανόν την είχε αναλάβει αρχικά άτομο ονόματι «Θοδωρής», ο οποίος είχε πυροβολήσει κατά το παρελθόν πολλές φορές και ακολούθως μεταβίβασε την εντολή σε δύο άγνωστους υπηκόους Αλβανίας και σε άτομο ονόματι «Μάκης».

Θυμίζουμε ότι το πτώμα του άτυχου άνδρα είχε βρεθεί από τη σύζυγο του μέσα στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου του.

Ρολό-κλειδί στην υπόθεση φέρεται να παίζει μια μυστηριώδης γυναίκα, το όνομα της οποίας -όπως όλα δείχνουν- εμπλέκεται στην υπόθεση, με την οποία επικοινώνησε ο «Ψηλός».

Θ. Κ.: Εεε… Εξιχνιάστηκε μια δολοφονία

Γυναίκα: Ναι

Θ. Κ.: Στην οποία έχεις σχέση

Γυναίκα: Α, καλά. Σου είπα, δεν πρόκειται (ακατάληπτο)

Θ. Κ.: Ναι, δεν έχει… Δεν του έχει σκάσει ακόμη στο κεφάλι, αλλά εγώ ξέρω ένα πράγμα. Ότι το αίμα… Εεε… Δεν ηρεμεί και το αίμα πάντα ζητάει… Ζητάει… Πώς το λένε… Εεε…

Γυναίκα: Εκδίκηση

Θ. Κ.: Δικαιοσύνη

Γυναίκα: Ναι

Σε άλλη συνομιλία μεταξύ τους:

Θ. Κ.: Θα σου πω κάτι, κορίτσι μου. Θα σκότωνα για πολλούς λόγους. Δεν θα σκότωνα ποτέ για λεφτά. Σου μιλάω στον λόγο της αντρικής μου τιμής. Σου ορκίζομαι σε ό,τι έχω ιερό. Είμαι πολύ σκληρό παιδί, αλλά δεν θα σκότωνα ποτέ κανέναν για λεφτά. Θα σκότωνα για την τιμή μου, για την οικογένειά μου, για τον φίλο μου, για την περιουσία μου, για τη ζωή μου. Δεν θα σκότωνα ποτέ για τα λεφτά. Δεν θα πήγαινα ποτέ να σκοτώσω κάποιον για να του πάρω τα λεφτά ή οτιδήποτε.

Γυναίκα: Εεε… Έτσι είναι. Έτσι είναι

Θ. Κ.: Δηλαδή, δεν πρέπει να έχεις τίποτα. Θα μου πεις, δεν έχεις πυροβολήσει; Έχω πυροβολήσει πολλές φορές και λέω, η χάρη του Θεού δεν… με άφησε να χάσω την ψυχή μου. Αλλά και όσες φορές έχω πυροβολήσει, δεν έχω πυροβολήσει εν αδίκω.
πηγή: Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου